Молитва благодарственная о получении прошения

Полное описание: Молитва благодарственная о получении прошения - в детальных подробностях для наших читателей.

Молитва о получении прошения (благодарственная)

ПОСЛЕДНИЕ ТЕМЫ ФОРУМА

Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Его же милость безмерна и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему Величеству припадающе, со страхом и трепетом, яко раби недостойнии, благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти и милостивно исполнити сподобил еси и во предняя в Твоей и искренняго любви и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою святую и град сей (или весь сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Едином Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити и преблагая глаголати, и воспевати сподобиши. Слава Тебе Богу, Благодателю нашему, во веки веков. Аминь.

Русская Православная Церковь
Николаевский Собор

Авторское право © 2012-2019.
Разработчик: Капитула Ян

Благодарение за всякое благодеяние Божие

Сла́ва Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Тропарь, глас 4-й 1

Благода́рни су́ще недосто́йнии раби́ Твои́, Го́споди, о Твои́х вели́ких благодея́ниих, на нас бы́вших, сла́вяще Тя хва́лим, благослови́м, благодари́м, пое́м и велича́ем Твое́ благоутро́бие, и ра́бски любо́вию вопие́м Ти: Благоде́телю Спа́се наш, сла́ва Тебе́.

Кондак, глас 3-й 1

Твои́х благодея́ний и даро́в ту́не, я́ко раби́ непотре́бнии сподо́бльшеся, Влады́ко, к Тебе́ усе́рдно притека́юще, благодаре́ние по си́ле прино́сим, и Тебе́ я́ко Благоде́теля и Творца́ сла́вяще, вопие́м: сла́ва Тебе́, Бо́же Всеще́дрый.

Богородичен 1

Богоро́дице, христиа́ном Помо́щнице, Твое́ предста́тельство стяжа́вше раби́ Твои́, благода́рно Тебе́ вопие́м: ра́дуйся, Пречистая Богоро́дице Де́во, и от всех нас бед Твои́ми моли́твами всегда́ изба́ви, еди́на вско́ре предста́тельствующая.

Песнь хвалебная святителя Амвросия Медиоланского 1

Молитва ко Господу 2

Благодари́м Тя, Го́споди Бо́же наш, о всех благодея́ниих Твои́х, я́же от пе́рваго во́зраста до настоя́щаго в нас, недосто́йных, бы́вших, о и́хже ве́мы и не ве́мы, о явле́нных и неявле́нных, я́же де́лом бы́вших, и сло́вом: возлюби́вый нас, я́коже и Единоро́днаго Твоего́ Сы́на о нас да́ти изво́ливый. Сподо́би и нас досто́йны бы́ти Твоея́ любве́. Даждь сло́вом Твои́м му́дрость и стра́хом Твои́м вдохни́ кре́пость от Твоея́ си́лы, и а́ще что хотя́ще или́ не хотя́ще согреши́хом, прости́, и не вмени́ и сохрани́ ду́шу на́шу свя́ту, и предста́ви ю́ Твоему́ престо́лу, со́весть иму́щу чи́сту, и коне́ц досто́ин человеколю́бия Твоего́. И помяни́, Го́споди, всех призыва́ющих и́мя Твое́ во и́стине: помяни́ всех, бла́га или́ сопроти́вная нам хотя́щих: вси бо челове́цы есмы́, и всу́е всяк челове́к. Те́мже мо́лимся Тебе́, Го́споди: пода́ждь нам Твоего́ благоутро́бия ве́лию ми́лость.

Перевод: Благодарим Тебя, Господи Боже наш, за все благодеяния Твои, которые с самого детства до нынешнего дня над нами, недостойными, совершились: о тех, что мы знаем и не знаем, о явных и сокрытых, делом бывших и словом. Ты так возлюбил нас, что и Единородного Твоего Сына за нас отдать благоволил. Сподоби и нас быть достойными Твоей любви. Даруй нам словом Твоим мудрость и страхом Твоим вдохни крепость от Твоей силы, и если мы в чём вольно или невольно согрешили, прости и не вмени. И сохрани душу нашу в святости, и поставь её пред Твоим престолом имеющей чистую совесть, и дай ей конец, достойный человеколюбия Твоего. И вспомни, Господи, всех призывающих имя Твоё во истине: вспомни всех, желающих нам доброго или враждебного: ибо все мы люди, и суетен всякий человек. Поэтому молимся Тебе, Господи: подай нам Твоего милосердия великую милость.

Молитва святого праведного Иоанна Кронштадтского 3

Иная молитва святого праведного Иоанна Кронштадтского 4

Благодарю Тя, Господи Боже мой, за дарование мне бытия, за рождение меня в христианской вере, за Пречистую Деву Марию, Ходатаицу о спасении рода нашего, за святых Угодников Твоих, молящихся за нас, за Ангела Хранителя, за общественное богослужение, поддерживающее в нас веру и добродетель, за Священное Писание, за Святые Таинства, а в особенности Тело и Кровь Твою, за таинственные благодатные утешения, за надежду получить Царствие Небесное и за все блага, Тобою мне дарованные.

Молитва ко Пресвятой Троице святого праведного Иоанна Кронштадтского 5

О, Троице, Боже наш, про́стое Существо, создавший и душу нашу по образу Твоему, да в Тебе жизнь и мир свой имеем! О Троице, Питательница и Надежда наша! Даждь нам в Тебе единой всегда надежду свою полагать, в Тебе единой жизнь и покой обретать. О Троице! Ты, как мать, носишь всех нас на руках Своих и всех нас питаешь из рук Своих, как нежнейшая мать! Ты никогда не забываешь и не забудешь нас; ибо Ты Сам сказал: если и женщина забудет чадо свое – Я не забуду тебя ( Ис.49:15 ), то есть не перестану питать, охранять, защищать и спасать тебя.

Молитва благодарственная о получении прошения

Вёстно бyди всsкому правовёрному хrтіaнину, ћкw и4мже џбразомъ д0лжни є3смы2 њ всёхъ потрeбныхъ нaмъ душeвныхъ же и3 тэлeсныхъ, тaйнэ въ своeй клёти, и3 ћвэ въ цRкви, бGа ћкw всёхъ бlги1хъ подaтелz проси1ти, си1це њ получeніи своегw2 прошeніz, и3 њ всsкомъ б9іи бlгодэsніи нaмъ и3ли2 џбще всBмъ, и3ли2 є3ди1нственнэ є3ди1ному t нaсъ бывaющемъ, д0лжни є3смы2 всsкw и3 nс0бнэ въ себЁ самёхъ, и3 въ клётехъ свои1хъ всегдA, и3 нар0днэ ћвэ въ цRкви, бGу ћгw бlгодётелю нaшему бlгодарeніе сотвори1ти: да не кaкw неблагодaрни њ бlгодэsніи є3гw2 є4же къ нaмъ kви1вшесz, ћкоже џнъ лэни1вый и3 неблагодaрный рaбъ талaнтъ бlгодэsніz гDа своегw2 въ земли2 сокрhвый, пострaждемъ, и3 не т0чію получeннагw бlгодэsніz лю1тэ tтщети1мсz, но и3 вёчныz кaзни пови1нни њбрsщемсz.

Читайте так же:  Молитвы для покупки дома

Тёмже, q їерeе! вaмъ дост0итъ лю1ди б9іz, вaмъ вручє1нныz, ±же бGу сyть бlгоугHднаz, ўчи1ти твори1ти, t вaшихъ бо рyкъ кр0вь поги1бели и4хъ дyшъ лю1тэ взhщетсz.

Получи1въ ќбw кто2 t бGа бlгодэsніе к0е, ѓбіе д0лженъ є4сть прибёгнути къ цRкви, и3 їерeа проси1ти є3же бlгодарeніе бGу t негw2 воздaти, си1мъ w4бразомъ.

Ѓще на б9eственнэй літургjи сіE бывaетъ: по Бlгословeно цrтво, є3ктеніA nбhчнаz, къ ни6мже прилагaютсz бlгодaрствєннаz.

По вх0дэ же тропари2 послёдующыz, и3 по дневн0мъ прокjмнэ бlгодaрственный: и3 по ґпcлэ дневн0мъ, ґпcлъ бlгодарeнію: тaкожде и3 по дневн0мъ є3ђліи чтeтсz бlгодарeнію. По є3ђліи же и3 по nбhчныхъ є3ктеніaхъ прилагaютсz бlгодарeнію.

Причaстенъ днeви, бlгодарeнію же сей: Воспою2 гDеви бlгодёzвшему мнЁ, и3 пою2 и4мени гDа вhшнzнw. Ґллилyіа.

По заамвHнной же мlтвэ чтeтъ їерeй мlтву бlгодарeніz, и3 поeтсz славосл0віе вели1кое посреди2 цRкве: ћкоже и3 на ќтрени. И#ли2 ѓще и3зв0лzтъ, вмёстw славосл0віz пою1тъ: ТебеЁ бGа хвaлимъ.

Ѓще же не въ літургjи, но по ќтрени, и3ли2 по вечeрни сіе приключи1тсz соверши1ти, си1це бывaетъ:

Їерeй њболчeнъ въ є3пітрахи1ль и3 фелHнь, стaвъ пред8 с™0ю трапeзою, и3 сію2 кrтоwбрaзнw покади1въ, твори1тъ начaло сіE:

Слaва с™ёй, и3 є3диносyщнэй, и3 нераздэли1мэй трbцэ, всегдA, нhнэ и3 при1снw, и3 во вёки вэкHвъ.

И# поeтъ: ЦRю2 нбcный, ўтёшителю, дyше и4стины, и4же вездЁ сhй и3 вс‰ и3сполнszй, сокр0вище благи1хъ и3 жи1зни подaтелю: пріиди2 и3 всели1сz въ ны2, и3 њчи1сти ны2 t всsкіz сквeрны, и3 спаси2, блaже, дyшы нaшz.

Чтeцъ: С™hй б9е, с™hй крёпкій, с™hй безсмeртный, поми1луй нaсъ. Три1жды.

С лaва nц7Y и3 сн7у и3 с™0му д¦у, и3 нhнэ и3 при1снw и3 во вёки вэкHвъ. ґми1нь.

П рес™az трbце, поми1луй нaсъ: гDи, њчи1сти грэхи2 нaшz: вLко, прости2 беззакHніz н†ша: с™hй, посэти2 и3 и3сцэли2 нeмwщи нaшz, и4мене твоегw2 рaди.

Г Dи поми1луй, три1жды. Слaва, и3 нhнэ:

Џ §е нaшъ, и4же є3си2 на нб7сёхъ, да свzти1тсz и4мz твоE, да пріи1детъ цrтвіе твоE: да бyдетъ в0лz твоS, ћкw на нб7си2 и3 на земли2. хлёбъ нaшъ насyщный дaждь нaмъ днeсь, и3 њстaви нaмъ д0лги нaшz, ћкоже и3 мы2 њставлsемъ должникHмъ нaшымъ: и3 не введи2 нaсъ во и3скушeніе, но и3збaви нaсъ t лукaвагw.

Сщ7eнникъ возглашaетъ: Ћкw твоE є4сть цrтво, и3 си1ла, и3 слaва, nц7A и3 сн7а и3 с™aгw д¦а, нhнэ и3 при1снw и3 во вёки вэкHвъ.

Тaже, ГDи поми1луй, в7i. Слaва, и3 нhнэ:

П ріиди1те, поклони1мсz цReви нaшему бGу.

П ріиди1те, поклони1мсz и3 припадeмъ хrтY, цReви нaшему бGу.

П ріиди1те, поклони1мсz и3 припадeмъ самомY хrтY, цReви и3 бGу нaшему.

И# pал0мъ рз7i.

Слaва, и3 нhнэ: Ґллилyіа, ґллилyіа, ґллилyіа, слaва тебЁ б9е. Три1жды.

Діaконъ же чтeтъ
є3ктенію2 nбhчную:

М и1ромъ гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ свhшнэмъ ми1рэ, и3 спасeніи дyшъ нaшихъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ ми1рэ всегw2 мjра, бlгостоsніи с™hхъ б9іихъ цRквeй, и3 соединeніи всёхъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ с™ёмъ хрaмэ сeмъ, и3 съ вёрою, бlгоговёніемъ и3 стрaхомъ б9іимъ входsщихъ в0нь, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ вели1комъ господи1нэ и3 nц7Ё нaшемъ, свzтёйшемъ патріaрхэ и4м>къ, и3 њ господи1нэ нaшемъ преwсвzщeннэйшемъ є3пcкпэ [и3ли2 ґрхіепcкпэ, и3ли2 митрополjтэ ] и4м>къ, честнёмъ пресвЂтерствэ, во хrтЁ діaконствэ, њ всeмъ при1чтэ и3 лю1дехъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ богохрани1мэй странЁ нaшей, властёхъ и3 в0инствэ є3S, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ грaдэ сeмъ [и3ли2 њ вeси сeй, и3ли2 њ с™ёй nби1тели сeй ] , всsкомъ грaдэ, странЁ, и3 вёрою живyщихъ въ ни1хъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ бlгорастворeніи воздyхwвъ, њ и3з8oби1ліи плодHвъ земнhхъ, и3 врeменэхъ ми1рныхъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

Њ плaвающихъ, путешeствующихъ, недyгующихъ, стрaждущихъ, плэнeнныхъ, и3 њ спасeніи и4хъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи, поми1луй.

И# ѓбіе прилагaетъ
сію2 бlгодaрную є3ктенію2:

Њ є4же млcтивнw нhнэшнее бlгодарeніе, и3 мольбY нaсъ недост0йныхъ рабHвъ свои1хъ въ пренбcный св0й жeртвенникъ пріsти: и3 бlгоутр0бнw поми1ловати нaсъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

Њ є4же не возгнушaтисz бlгодарeніемъ нaсъ непотрeбныхъ рабHвъ свои1хъ, є4же њ пріsтыхъ t негw2 бlгодэsніихъ, во смирeнномъ сeрдцэ прин0симъ: но ћкw кади1ло бlгов0нное, и3 всесожжeніе тyчное бlгопріzтно є3мY да бyдетъ, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

Њ є4же и3 нhнэ послyшати глaсъ молeніz нaсъ недост0йныхъ рабHвъ свои1хъ, и3 д0брое намёреніе и3 желaніе вёрныхъ свои1хъ, во бlг0е всегдA и3сп0лнити, и3 всегдA, ћкw щeдръ, бlгодёzти нaмъ, и3 цRкви своeй с™ёй, и3 всsкому вёрному своемY рабY прошє1ніz даровaти, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

Њ є4же и3збaвити цRковь свою2 с™yю, [ и3 рабHвъ свои1хъ, и3ли2 рабA своего2, и4м>къ, ] и3 всёхъ нaсъ t всsкіz ск0рби, бэды2, гнёва, и3 нyжди, и3 t всёхъ врагHвъ ви1димыхъ и3 неви1димыхъ: здрaвіемъ же, долгодeнствіемъ, и3 ми1ромъ, и3 ѓгGлъ свои1хъ њполчeніемъ вёрныхъ свои1хъ всегдA њгради1ти, гDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

З аступи2, сп7си2, поми1луй, и3 сохрани2 є3го2 и3 нaсъ б9е твоeю бlгодaтію.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

П рес™yю, пречcтую, пребlгословeнную, слaвную вLчцу нaшу бцdу, и3 приснодв7у мRjю, со всёми с™hми помzнyвше, сaми себE, и3 дрyгъ дрyга, и3 вeсь жив0тъ нaшъ хrтY бGу предади1мъ.

Їерeй возглашaетъ: Ћкw подобaетъ тебЁ всsкаz слaва, чeсть и3 поклонeніе, nц7Y, и3 сн7у, и3 с™0му д¦у, нhнэ и3 при1снw, и3 во вёки вэкHвъ, ґми1нь.

Посeмъ три1жды, во глaсъ д7.

Б Gъ гDь, и3 kви1сz нaмъ, бlгословeнъ грzдhй во и4мz гDне.

Стjхъ №: И#сповёдайтесz гDеви, ћкw бlгъ, ћкw въ вёкъ млcть є3гw2.

Стjхъ в7: Њбышeдше њбыд0ша мS, и3 и4менемъ гDнимъ противлsхсz и5мъ.

Стjхъ G: Не ўмрY, но жи1въ бyду, и3 повёмъ дэлA гDнz.

Стjхъ д7: Кaмень, є3г0же небрег0ша зи1ждущіи, сeй бhсть во главY ќгла: t гDа бhсть сeй, и3 є4сть ди1венъ во nчесёхъ нaшихъ.

И# тропари2 сі‰, глaсъ д7:

Б lгодaрни сyще недост0йніи раби2 твои2 гDи, њ твои1хъ вели1кихъ бlгодэsніихъ на нaсъ бhвшихъ, слaвzще тS хвaлимъ, бlгослови1мъ, бlгодари1мъ, поeмъ, и3 величaемъ твоE бlгоутр0біе, и3 рaбски люб0вію вопіeмъ ти2: бlгодётелю сп7се нaшъ, слaва тебЁ.

Слaва, глaсъ G: Твои1хъ бlгодэsній, и3 дарHвъ тyне ћкw раби2 непотрeбніи спод0бльшесz вLко, къ тебЁ ўсeрднw притекaюще бlгодарeніе по си1лэ прин0симъ, и3 тебE ћкw бlгодётелz и3 творцA слaвzще, вопіeмъ: слaва тебЁ, б9е прещeдрый.

Читайте так же:  Можно ли читать молитву выпившим

И# нhнэ, глaсъ т0йже: Бцdе, хrтіaнwмъ пом0щнице, твоE предстaтельство стzжaвше раби2 твои2, бlгодaрнw тебЁ вопіeмъ: рaдуйсz, пречcтаz бцdе дв7о, и3 t всёхъ нaсъ бёдъ твои1ми мlтвами всегдA и3збaви, є3ди1на вск0рэ предстaтельствующаz.

Їерeй: Ми1ръ всBмъ:

Чтeцъ: И# дyхови твоемY.

Діaконъ: Премyдрость, в0нмемъ.

Чтeцъ: Прокjменъ, глaсъ д7:

В оспою2 гDеви бlгодёzвшему мнЁ, / и3 пою2 и4мени гDа вhшнzгw. Стjхъ: Возрaдуетсz сeрдце моE њ сп7сeніи твоeмъ.

Чтeцъ: Ко є3фесeємъ послaніz с™aгw ґпcла пavла чтeніе.

И# пaки діaконъ: В0нмемъ.

Посeмъ, чтeтъ ґп0столъ,
зачaло ск7f и3 сl.

Б рaтіе, ћкw ч†да свёта ходи1те: [Пл0дъ бо д¦0вный є4сть во всsкой бlгостhни, и3 прaвдэ и3 и4стинэ]. И#скушaюще, что2 є4сть бlгоуг0дно бGови. И# не приwбщaйтесz къ дэлHмъ неплHднымъ тьмы2, пaче же и3 њбличaйте. Бывaємыz бо o4тай t ни1хъ, срaмно є4сть и3 глаг0лати. Вс‰ же њбличaємаz, t свёта kвлsютсz: всe бо kвлsемое свётъ є4сть. Сегw2 рaди глаг0летъ: востaни спsй, и3 воскrни2 t мeртвыхъ, и3 њсвэти1тъ тS хrт0съ. Блюди1те u5бо, кaкw њпaснw х0дите, не ћкоже немyдри, но ћкоже премyдри: И#скyпующе врeмz, ћкw днjе лукaви сyть. Сегw2 рaди не бывaйте несмhсленни, но разумэвaюще, чт0 є4сть в0лz б9іz. И# не ўпивaйтесz він0мъ, въ нeмже є4сть блyдъ: но пaче и3сполнsйтесz д¦омъ, Глаг0люще себЁ во pалмёхъ и3 пёніихъ, и3 пёснехъ д¦0вныхъ, воспэвaюще и3 пою1ще въ сердцaхъ вaшихъ гDеви. Бlгодарsще всегдA њ всёхъ, њ и4мени гDа нaшегw ї>са хrтA, бGу и3 nц7Y, Повинyющесz дрyгъ дрyгу въ стрaсэ б9іи.

Ґпcлу же и3сп0лньшусz, глаг0летъ сщ7eнникъ: Ми1ръ ти2.

Чтeцъ: И# д¦ови твоемY.

Діaконъ: Премyдрость, прости2, ўслhшимъ с™aгw є3ђліа.

Сщ7eнникъ: Ми1ръ всBмъ.

Ли1къ: И# д¦ови твоемY.

Діaконъ: T луки2 с™aгw є3ђліа чтeніе.

Ли1къ: Слaва тебЁ гDи, слaва тебЁ.

Е#ђліе t луки2, зачaло п7є.

В о врeмz џно, входsщу ї>сови въ нёкую вeсь, срэт0ша є3го2 дeсzть прокажeнныхъ мужeй, и5же стaша и3здалeча. И# тjи вознес0ша глaсъ, глаг0люще: ї>се настaвниче, поми1луй ны2. И# ви1дэвъ речE и5мъ: шeдше покажи1тесz сщ7eнникwмъ. и3 бhсть и3дyщымъ и5мъ, њчи1стишасz. Е#ди1нъ же t ни1хъ ви1дэвъ, ћкw и3сцэлЁ, возврати1сz, со глaсомъ вeліимъ слaвz бGа. И# падE ни1цъ при ногY є3гw2, хвалY є3мY воздаS: и3 т0й бЁ самарzни1нъ. Tвэщaвъ же ї>съ речE: не дeсzть ли њчи1стишасz, да дeвzть гдЁ; Кaкw не њбрэт0шасz, возврaщшесz дaти слaву бGу, т0кмw и3ноплемeнникъ сeй; И# речE є3мY: востaвъ и3ди2: вёра твоS сп7сe тz.

Видео (кликните для воспроизведения).

И# и3сп0лнившусz є3ђлію, глаг0летъ сщ7eнникъ: Ми1ръ ти2 бlговэствyющему.

Ли1къ: Слaва тебЁ, гDи, слaва тебЁ.

По є3ђліи же ѓбіе
діaконъ глаг0летъ є3ктенію2 сію2:

П оми1луй нaсъ, б9е, по вели1цэй млcти твоeй, м0лимъ ти сz, ўслhши, и3 поми1луй.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды. Тaже:

Е# щE м0лимсz њ вели1комъ господи1нэ и3 nтцЁ нaшемъ с™ёйшемъ патріaрхэ и4м>къ, и3 њ господи1нэ нaшемъ преwсвzщeннэйшемъ митрополjтэ (и3ли2: ґрхіепjскопэ, и3ли2: є3пjскопэ) и4м>къ, и3 њ всeй во хrтЁ брaтіи нaшей.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды.

Е# щE м0лимсz њ бGохрани1мэй странЁ нaшей, властёхъ и3 в0инствэ є3S, да ти1хое и3 безм0лвное житіE поживeмъ во всsкомъ благочeстіи и3 чистотЁ.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды.

Тaже: Бlгодарsще со стрaхомъ и3 трeпетомъ ћкw раби2 непотрeбніи, твоемY бlгоутр0бію, сп7се и3 вLко нaшъ гDи, њ твои1хъ бlгодэsніихъ, ±же и3зліsлъ є3си2 и3зoби1льнw на рабёхъ твои1хъ, и3 припaдаемъ, и3 славосл0віе тебЁ ћкw бGу прин0симъ, и3 ўми1леннw вопіeмъ: и3збaви t всёхъ бёдъ рабы6 тво‰, и3 всегдA ћкw млcтивъ и3сп0лни во бlги1хъ желaніе всёхъ нaсъ, прилёжнw м0лимсz ти2, ўслhши и3 поми1луй.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды.

Ћ коже нhнэ млcтивнw ўслhшалъ є3си2 моли6твы рабHвъ твои1хъ гDи, и3 kви1лъ є3си2 на ни1хъ бlгоутр0біе чlвэколю1біz твоегw2, си1це и3 въ прє1днzz не презирaz, и3сп0лни во слaву твою2 вс‰ бlг†z хотBніz вёрныхъ твои1хъ, и3 kви2 всBмъ нaмъ богaтую млcть твою2, вс‰ нaмъ согрэшє1ніz презирaz: м0лимсz ти2, ўслhши, и3 поми1луй.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды.

Ли1къ: ГDи поми1луй, три1жды.

Їерeй же возглaсъ: Ўслhши ны2, б9е сп7си1телю нaшъ:

И# покл0ньсz три1жды пред8 с™0ю трапeзою, рeкшу діaкону: ГDу пом0лимсz.

Ли1къ: ГDи поми1луй.

Їерeй же со всsкимъ внимaніемъ и3 ўмилeніемъ чтeтъ мlтву сію2 велеглaснw:

Г Dи ї>се хrтE б9е нaшъ, б9е всsкагw млcрдіz и3 щедр0тъ, є3гHже млcть безмёрна, и3 чlвэколю1біz неизслёдимаz пучи1на: ко твоемY вели1честву припaдающе, со стрaхомъ и3 трeпетомъ ћкw раби2 недост0йніи, бlгодарeніе твоемY бlгоутр0бію њ твои1хъ бlгодэsніихъ на рабёхъ твои1хъ [и3ли2 на рабЁ твоeмъ ] бhвшихъ, нhнэ смирeннw приносsще, ћкw гDа, влdку и3 бlгодётелz слaвимъ, хвaлимъ, поeмъ и3 величaемъ, и3 припaдающе пaки бlгодари1мъ, твоE безмёрное и3 неизречeнное млcрдіе смирeннw молsще. да ћкоже нhнэ молє1ніz рабHвъ твои1хъ пріsти, и3 млcтивнw и3сп0лнити спод0билъ є3си2, и3 во прє1днzz въ твоeй и3 и4скреннzгw любви2 и3 во всёхъ добродётелехъ преспэвaющихъ, тво‰ бlгодэ‰ніz всёхъ вёрныхъ твои1хъ получи1ти, цRковь твою2 с™yю, и3 грaдъ сeй, [и3ли2 вeсь сію2, и3ли2 nби1тель сію2 ] t всsкагw ѕлaгw њбстоsніz и3збавлsz, и3 ми1ръ и3 безмzтeжіе тBмъ дaруz, тебЁ со безначaльнымъ твои1мъ nц7eмъ, и3 прес™hмъ, и3 бlги1мъ, и3 є3диносyщнымъ твои1мъ д¦омъ, во є3ди1номъ существЁ слaвимому бGу, всегдA бlгодарeніе приноси1ти, и3 пребlг†z глаг0лати и3 воспёти спод0биши.

И# ѓбіе велеглaснэйше возглашaетъ:

С лaва тебЁ бGу, бlгодaтелю нaшему во вёки вэкHвъ.

Кли1ръ же стоS посредЁ цRкве, рeкъ: Ґми1нь.

Ѓбіе поeтъ славосл0віе вели1кое, сjесть: Слaва въ вhшнихъ бGу: и3 С™hй б9е nбhчнw. И#ли2 ѓще и3зв0лzтъ, вмёстw сегw2, пою1тъ пёснь с™aгw ґмвр0сіа, є3пcкпа медіолaнскагw, сjесть:

По скончaніи же сегw2, діaконъ: Премyдрость.

Ли1къ: Дост0йно є4сть, ћкw вои1стинну, бlжи1ти тS бцdу, / приснобlжeнную и3 пренепор0чную, и3 м™рь бGа нaшегw.

Сщ7eнникъ: Прес™az бцdе, спаси2 нaсъ.

Ли1къ: ЧCтнёйшую херув‡мъ, / и3 слaвнэйшую без8 сравнeніz сераф‡мъ, / без8 и3стлёніz бGа сл0ва р0ждшую, / сyщую бцdу тS величaемъ.

Сщ7eнникъ: Слaва тебЁ хrтE б9е, ўповaніе нaше, слaва тебЁ.

Ли1къ: Слaва nц7Y и3 сн7у и3 с™0му д¦у, и3 нhнэ и3 при1снw и3 во вёки вэкHвъ. ґми1нь. Г Dи поми1луй, три1жды. Бlгослови2.

Читайте так же:  Молитва от зависти Матроне

Їерeй же твори1тъ nбhчный дневнhй tпyстъ. И# по tпyстэ, десни1цею бlгословлsz лю1ди, глаг0летъ:

Б lгословeніе гDне на вaсъ, тогw2 бlгодaтію, и3 щедр0тами, и3 чlвэколю1біемъ, всегдA, нhнэ и3 при1снw, и3 во вёки вэкHвъ, ґми1нь.

И# tложи1въ сщ7є1нныz nдє1жды, tх0дzтъ во своS си, бlгодарsще и3 пою1ще въ сердцaхъ свои1хъ гDеви.

БЛАГОДАРСТВЕННЫЙ МОЛЕБЕН

Благода́рственный моле́бен – молебен-благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божием.

Каждый христианин должен не только просить у Бога дома и в храме потребных ему для души и тела благ, но и благодарить Его за оказанные благодеяния также и келейно, и в церкви. Священнослужители должны постоянно напоминать об этом своей пастве.

Последование благодарственного молебна

Иерей оболчен в епитрахиль и фелонь, став пред святою трапезою, и сию крестообразно покадив, творит начало сие: “Слава Святей, и Единосущной, и Животворящей, и Нераздельней Троице, всегда, ныне и присно и во веки веков”.

Хор: “Аминь”, чтец: Трисвятое по “Отче наш”, “Господи, помилуй” (12 раз), “Слава, и ныне”, “Приидите, поклонимся” (трижды) и псалом 117-й; “Исповедайтеся Господеви, яко благ. “, “Слава, и ныне”, “Аллилуиа, аллилуиа, аллилуиа, слава Тебе, Боже” (трижды). Затем диакон произносит ектению: “Миром Господу помолимся” до прошения “О плавающих. ” включительно. К обычным прошениям присоединяются специальные:

О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся“.

О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся“.

О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся“.

О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, или раба Своего имярек) и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся“.

Заканчивается ектения обычными прошениями: “Заступи, спаси, помилуй. “, “Пресвятую, Пречистую. ” и возгласом священника: “Яко подобает Тебе всякая слава. “

“Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе”.

“Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый”.

Богородице, Христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая”.

Диакон: “Вонмем”, священник: “Мир всем”, чтец: “И духови твоему”, диакон: “Премудрость, вонмем”, чтец – прокимен: “Воспою Господеви благодеявшему мне, и пою Имени Господа Вышняго” со стихом: “Возрадуется сердце мое о спасении Твоем”. Апостол ко Ефесеем, зачало 229 – 230-е (в дни празднования воинских побед Апостол к Коринфяном, зачало 172-е), Евангелие от Луки, зачало 85-е.

По Евангелии диакон произносит ектению “Помилуй нас, Боже. ” с дополнительными прошениями: “Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй“.

Якоже ныне, милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй“.

Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй“.

По окончании ектений священник возглашает: “Услыши ны, Боже, Спасителю наш. “, хор: “Аминь”, диакон: “Господу помолимся”, хор: “Господи, помилуй”, священник велегласно читает молитву:

Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши“.

И тотчас велегласнейше возглашает: “Слава Тебе, Богу, Благодетелю нашему, во веки веков“, после чего поется великое славословие: “Слава в вышних Богу” или же песнь святого Амвросия, епископа Медиоланского: “Тебе Бога хвалим “

Читайте так же:  81 молитва анна чуднова

По окончании пения диакон: “Премудрость”, чтец или хор: “Честнейшую херувим. “, “Слава, и ныне”, “Господи, помилуй” (трижды), “Благослови”.

Священник совершает обычный дневной отпуст и, благословляя верующих рукой, говорит: “Благословение Господне на вас, Того благодатию, и щедротами, и человеколюбием, всегда, ныне и присно и во веки веков, аминь“.

Молебен благодарственный («Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии»)

(«Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии»)

Для человека, который попросил и получил просимое, естественно чувство благодарности. В Евангелии есть следующая притча: И когда входил Он в одно селение, встретили Его десять человек прокаженных, которые остановились вдали и громким голосом говорили: Иисус Наставник! помилуй нас. Увидев их, Он сказал им: пойдите, покажитесь священникам. И когда они шли, очистилисъ. Один же из них, видя, что исцелен, возвратился, громким голосом прославляя Бога, и пал ниц к ногам Его, благодаря Его; и это был Самарянин. Тогда Иисус сказал: не десять ли очистились? где же девять? как они не возвратились воздать славу Богу, кроме сего иноплеменника? И сказал ему: встань, иди; вера твоя спасла тебя (Лк. 17; 12–19).

Очевидное осуждение людей неблагодарных является прямым содержанием этого Евангельского отрывка. Книга «Последование молебных пений» указывает, как должен вести себя христианин, облагодетельствованный Господом: «Получив убо кто от Бога благодеяние кое, абие должен есть прибегнути к церкви, и иереа просити еже благодарение Богу от него воздати…». Благодарственный молебен может включаться в чинопоследование Божественной литургии, но гораздо чаще он совершается как отдельная служба. Чин благодарственного молебна, совершаемый вне Литургии, имеет следующие особенности.

1. Вместо псалма 142-го читается псалом 117-й: «Исповедайтеся Господеви, яко благ…».

2. К великой ектенье после прошения «О плавающих, путешествующих…» присоединяются специальные благодарственные прошения:

«О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас, недостойных рабов Своих, в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно помиловати нас, Господу помолимся»;

«О еже не возгнушатися благодарением нас, непотребных рабов Своих, еже о приятых от Него благодеяниих, во смиренном сердце приносим; но яко кадило благовонное, и всесожжение тучное благоприятно Ему да будет, Господу помолимся»;

«О еже и ныне послушати глас моления нас, недостойных рабов Своих, и доброе намерение и желание верных

Своих, во благое всегда исполнити, и всегда, яко щедр, благодеяти нам, и Церкви Своей Святей, и всякому верному Своему рабу прошения даровати, Господу помолимся»;

«О еже избавити Церковь Свою Святую (и рабов Своих, ти раба Своего, имярек) и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов, видимых и невидимых; здравием же, долгоденствием, и миром, и Ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся».

3. На «Бог Господь…» поется тропарь «Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе». На «Слава» – «Твоих благодеяний, и даров туне яко раби непотребнии сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже прещедрый».

4. Читается Апостол ко Ефесеем, зачало 229-230-е (Еф. 5; 8-24) (в дни празднования воинских побед – Апостол к Коринфянам, зачало 172-е (1 Кор. 2; 14, 3; 3)) и 85-е зачало Евангелия от Луки (Лк. 17; 12–19).

5. В ектенью «Помилуй нас, Боже…» включаются дополнительные прошения:

«Благодаряще со страхом и трепетом яко раби непотребнии Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниих, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй»;

«Якоже ныне милостивно услышал еси молитвы рабов Твоих, Господи, и явил еси на них благоутробие человеколюбия Твоего, сице и в предняя не презирая, исполни во славу Твою вся благая хотения верных Твоих, и яви всем нам богатую милость Твою, вся нам согрешения презирая: молимся Ти, услыши и помилуй»;

«Благоприятно, яко кадило благовонное и яко тучная всесожжения, да будет, Всеблагий Владыко, благодарение сие наше пред величеством Славы Твоея, и низпосли всегда яко щедр рабом Твоим богатыя милости, и щедроты Твоя, и от всех сопротивлений видимых и невидимых врагов Церковь Твою Святую (обитель сию, или град сей, или весь сию) избави, людем же Твоим всем безгрешное со здравием долгоденствие, и во всех добродетелех преспеяние даруй, молим Ти ся, Всещедрый Царю, милостивно услыши и скоро помилуй».

6. Затем священник читает особую благодарственную молитву:

«Господи Иисусе Христе Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна, и человеколюбия неизследимая пучина; ко Твоему величеству припадающе, со страхом и трепетом яко раби недостойнии благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих на рабех Твоих (на рабе Твоем) бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, поем, и величаем, и припадающе паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любови и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити, Церковь Твою Святую, и град сей (или весь сию, или обитель сию) от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир, и безмятежие тем даруя, Тебе со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспети сподобиши».

Молитва о получении прошения

Молитва о получении прошения

Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже всякаго милосердия и щедрот, Егоже милость безмерна и человеколюбия неизследимая пучина, ко Твоему Величеству припадающе, со страхом и трепетом, яко раби недостойнии, благодарение Твоему благоутробию о Твоих благодеяниих, на рабех Твоих бывших, ныне смиренно приносяще, яко Господа, Владыку и Благодетеля славим, хвалим, благодарим, поем и величаем, и, припадающе, паки благодарим, Твое безмерное и неизреченное милосердие смиренно моляще. Да якоже ныне моления рабов Твоих прияти, и милостивно исполнити сподобил еси, и во предняя в Твоей и искренняго любви и во всех добродетелех преспевающих, Твоя благодеяния всех верных Твоих получити сподоби, Церковь Твою святую, и град сей (или весь сию), от всякаго злаго обстояния избавляя, и мир и безмятежие тем даруя, Тебе, со Безначальным Твоим Отцем и Пресвятым и Благим и Единосущным Твоим Духом, во Единем Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и преблагая глаголати и воспевати сподобиши. Слава Тебе, Богу, Благодателю нашему, во веки веков. Аминь.

Читайте так же:  Молитва мытаря ударение

Похожие главы из других книг

Первые прошения Молитвы Господней

Первые прошения Молитвы Господней Молитву Господню, Отче наш, мы употребляем ежедневно; на службах она повторяется неоднократно. И некоторые люди находят, что она очень проста, несложна, и произносят ее как нечто естественное и простое, а некоторые (в их числе и я)

3:1–19 Псалом прошения и хваления

3:1–19 Псалом прошения и хваления Последняя глава — это завершающая молитва пророка. Она изложена в форме псалма, в котором псалмопевец прославляет Бога (2, 36,4) и Его деяния (За, 5–15). Он вспоминает величественные деяния Бога во времена исхода, дарование закона на Синае и

Молебен благодарственный («Благодарение о получении прошения и о всяком благодеянии Божии»)

Первые прошения молитвы Господней

ЗАУПОКОЙНЫЕ ПРОШЕНИЯ НА ЛИТУРГИЙНОЙ ВЕЛИКОЙ ЕКТЕНИИ

ЗАУПОКОЙНЫЕ ПРОШЕНИЯ НА ЛИТУРГИЙНОЙ ВЕЛИКОЙ ЕКТЕНИИ В молитвослове иерейском имеются особые заупокойные прошения для литургийной великой ектении. Но молитвослов иерейский, сложившийся на Украине, под несомненным влиянием латинского ритуала, и отражающий местную

Молитвенные прошения на все нужды:

Молитвенные прошения на все нужды: Еще молимся Тебе, Господу Богу нашему, услышь голос -молитвы нашей, помилуй рабов Твоих (имена), по благодати и щедротам Твоим исполни все прошения их, прости им все согрешения вольные и невольные; да будут благоприятны мольбы и милостыни

Прошения Великой Ектеньи

Прошения Великой Ектеньи Мы говорим о Божественной Литургии как о Таинстве Царства, ведь наше участие в ней уж сейчас, на земле, приобщает нас к Царствию Божиему.Ектеньи возглашаются во время всех православных богослужений. Первая ектенья, звучащая в храме, называется

Прошения перед Херувимской песнью

Прошения перед Херувимской песнью Первая пятерица ОТЧЕ БЛАГИЙ, Сыне Единородный, Душе Святый, Троице светоначальная и животворящая, яже всякую тварь видимую и невидимую от не сущих во еже быти неизреченною премудростию Твоею приведшая и неисчетною силою Твоею

Прошения о храме и о монастыре

Прошения о храме и о монастыре На сугубой ектении ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, пред мироискупительною Страстию Твоею моливыйся Отцу Твоему, да вси исповедающии Имя Твое едино будут, удовли вся ны к совершению заповеди Твоея сея, силою и наитием Всесвятаго Духа Твоего; молим Ти

Прошения о усопших

Прошения о усопших ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, Источниче жизни и безсмертия, милостивно приими усопшаго раба Твоего (имя), о надежде живота вечнаго почившаго, и не помяни грехов его, в житии сем приключьшихся ему, но да будет ответ его благоприятен на страшнем судищи Твоем;

Прошения о усопших священнослужителях

Прошения о усопших священнослужителях ГОСПОДИ ИИСУСЕ ХРИСТЕ, рекий пречистыми усты Твоими: аще кто Мне служит, почтит его Отец Мой, и идеже Аз, ту и слуга Мой будет, ныне убо благосердием Твоим приими преставльшагося раба Твоего и служителя (имя) и упокой его, идеже вси от

Требы, прошения и пожертвования

Требы, прошения и пожертвования Требы и прошения принимаются на ярмарках в неограниченном количестве. Заказываются они на одно или несколько имен для последующего исполнения в указанном монастыре или храме. Наиболее простые – это требы-поминания за здравие или

122. По получении рукодельного подарка от воспитанниц

122. По получении рукодельного подарка от воспитанниц Милость Божия буди с вами, отец Михаил! Работа красавиц так долго шла. Я получил ее с последнею почтою. И не знаю, как ответить приносящим этот дорогой принос. Потрудитесь, пожалуйста, передать им всем мою благодарность

148. По получении фотографических карточек

148. По получении фотографических карточек Милость Божия буди с тобою и с Варею твоею! Благодарствую за карточки. Ничего, – есть оба глаза, – и все в порядке. Благослови вас Господи. Любитесь и живите, хваля Бога и доброю жизнью Его прославляя. Что Варя твоя работает для меня

486. По исполнении прошения. Ответ о руководителе ко спасению

486. По исполнении прошения. Ответ о руководителе ко спасению Милость Божия буди с вами. Поздравляю с радостью! Даруй Господи, чтоб и все дела за сим текли благоуспешно. Видите, как молитва смиренная скорую привлекла помощь от Господа! Теперь делом испытав, где источник,

824. По получении Божией милости

Видео (кликните для воспроизведения).

824. По получении Божией милости Радуюсь вместе с вами, что так устроил о вас Господь. Поминайте сию милость – и ею всегда остепеняйте себя и упорядочивайте возмущающийся и расстраивающийся внутренний мир. Благослови вас Господи на новую жизнь. Книжка – рассказы странника –

Молитва благодарственная о получении прошения
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here